Monday, September 28, 2009

Jalan-jalan cari pasal...huuhu

Salam mahabbah buat semua...
Selamat kembali ke medan perjuangan kampus selepas seronok berhari raya.

Dah lama rasanya tak keluar jalan-jalan cari makan, maklumlah baru lepas bulan ramadan. ape lagi balik cuti raya, keluar jab jalan-jalan menikmati alam ciptaan tuhan...hehe..

Habis je kelas kul 5 petang, kereta no plat WPF 3045 menuju ke CS. Ni antara makanan yang sempat di ambik gambar kat sana. Bleh lah tahan makanannya, sape nak makan bleh la cuba.huhu



Laksa Lemak Singapura RM 9.90


Laksa Johor RM 9.90


Laksa Sarawak RM 9.90


Lime Juice RM 3.90 , Ice Lemon Tea RM 3.90, Bandung Cincau RM 4.90

Sempat juga main ketuk-ketuk.

5 comments:

خالده حارث said...

sedapnyer mu makan naa....

Hafiz El Hilmi said...

kuat derak teh..

Asmah Andy said...

uish....mhl gile makanan...hehe...

Lebah said...

Mai kelik malaysia la nok make sedap getek gak dah wei... oloh la buke sokmo sekali sekali jah pijo wei..huhu.. mahal pun terpaksa bayar sebab dah order...

UR BroThEr said...

betol ke tu laksa sarawak, macam bukan je..harga sebenar rm 3.50 je..kedai tu cekik darah..CS mmg mahal.